tisdag 21 september 2010

en dag i stockholm

Dagen började med en frukost på Mellqvist på Hornsgatan. Pappa gick dit 7, jag och Joanna dök upp runt niosnåret.  
Hela trion samlad. Redo för en liten shoppingrunda.
I en butik fanns den här bilden tagen från Furillen.
Sen mötte vi upp faster för en lunch.
Senare på eftermiddagen åkte vi ut till skärgården för att hälsa på pappas gamla jobbarkompis. 
Fördrink i trädgården.
Sedan gick vi runt i deras vackra hem. Där fann jag dessa hattar över trappen. 
Sen var det middagsdags! Kantarell toast till förätt.
Joanna och vovven på väg hem.


Förlåt för att jag har varit världens sämsta bloggare någonsin. Jag har tyvärr ingen bra ursäkt att komma med. Ibland är man sugen på att blogga, ibland inte. Men jag kan lova att det är tuuuusen gånger roligare ifall ni kommenterar lite! Lova det!

kram elisabeth


3 kommentarer: